Izolacyjne profile przyszynowe firmy edilon)(sedra są stosowane w podsypkowych i bezpodsypkowych konstrukcjach torowisk zabudowanych, gdzie istotne jest wytłumienie emisji wibracji i hałasu, zapewnienie dobrej izolacji elektrycznej szyn oraz ich sprężystej separacji od zabudowy torowiska.

Izolacyjne profile przyszynowe wykonane z kompozytów poliuretanowych zawierających regeneraty kauczukowe, stanowią otulinę powierzchni bocznych szyny (w niektórych wersjach również stopki szyny).

 

Kształt, rozmiar oraz materiał profili przyszynowych są dostosowane do profilu szyny, typu przytwierdzenia, rodzaju zabudowy toru oraz innych szczegółowych rozwiązań konstrukcji nawierzchni torowiska.
Do wklejania profili przyszynowych i wkładek w komory łubkowe szyn służy klej SEDRAFER® PU 45, natomiast do uszczelniania i wyrównywania krawędzi profili przyszynowych i wkładek komorowych stosuje się materiał SEDRAFER® PU SM.

izolacyjne_profile_tramwaj

Do szyn Vignole’a i szyn rowkowych stosuje się gumowe profile podszynowe o przekroju otwartym lub zamkniętym, zaś do szyn rowkowych profile podszynowe wykonane z poliuretanu.

Zalety:

  • redukcja wibracji i hałasu wywoływanego przez pojazdy szynowe
  • bardzo dobra izolacja elektryczna chroniąca przed prądami błądzącymi
  • szczelne dopasowanie do elementów konstrukcji nawierzchni szynowej
  • możliwość ich recyklingu

Karty techniczne produktów dostępne są na życzenie klienta
Dział techniczny: dtech@tines.pl

TAGI:
profile przyszynowe, otulina powierzchni bocznych szyny, tramwaj, tłumienie wibracji szyny